13 januari 2020

Nieuws (januari 2020)

Bart van Doorn ontving Oeuvreprijs 2019

Nieuws van KBO Langenboom

Kienen De eerstvolgende kien-middag is op donderdag 16 januari in de Wis. Kienkaarten kunnen tussen 13.30 en 14.00 uur worden gekocht en kosten € 5,00. Om 14.00 uur beginnen we en om ca. 16.30 uur is het tijd om te stoppen. De consumpties zijn voor eigen rekening en voor de winnaars zijn er veel fantastische prijsjes. Wij wensen u veel geluk. Iedereen is welkom.

Felicitaties
Onze dorpsgenoot en medeoprichter van KBO Langenboom Bart van Doorn heeft op donderdag 2 januari jl., tijdens de Nieuwjaars ontmoeting in cultureel centrum Myllesweerd, de speciale Oeuvreprijs 2019 ontvangen voor zijn vele vrijwilligerswerk in ons dorp. Wij feliciteren Bart met deze mooie en welverdiende prijs. Ook de dames Manon en Nicol Keijzers van schietvereniging ’t Roosje werden gehuldigd als sporttalenten van het jaar. Zij kunnen zich meten met de Nederlandse top, een prachtige prestatie. Van harte proficiat.

Senioren expo Veldhoven
De Senioren Expo is een complete huishoudbeurs voor de 50-plusser met ruim 100 stands. U vindt er alles over sfeervol wonen en leven, reizen, gezondheid en beweging, hobby en creativiteit. De Senioren Expo is alles voor de 50-plusser onder één dak. Onder het genot van een hapje en een drankje kunt u in een sfeervolle ambiance genieten van optredens van diversen bands, orkesten, koren en artiesten.

De Senioren Expo wordt georganiseerd in samenwerking met KBO Brabant. Er bevindt zich dan ook een KBO Ontmoetingsplein op de beursvloer. U kunt hier terecht met vragen over uiteenlopende zaken zoals cultuur, educatie, kadervorming, belangbehartiging en ouderen advisering. Ook is het bij uitstek de plaats om andere leden en bestuursleden/kaderleden van KBO Brabant te ontmoeten. In samenwerking met KBO Brabant is er een speciale bus actie voor leden van ouderenorganisaties. Informatie over het busvervoer kunt u verkrijgen bij de onze secretaris Johan Bardoel. KBO Mill heeft een bus geregeld voor 14 januari. Vertrek bij City Resort Mill om 10.00 uur en vertrek in Veldhoven weer om 15.00 uur. U kunt zich inschrijven bij Jeanne van Boxtel, tel. 0485-451309 of Marietje van de Elzen tel. 0485-451876. Er zijn nog enkele plaatsen vrij. Gaat u met eigen vervoer, de entreeprijs bedraagt dan € 10,- per persoon. Bent u lid van de KBO dan betaalt u slechts € 6,- op vertoon van uw leden-pas. U kunt uw entreeticket ook online kopen, hiermee vermijdt u lange wachtrijen voor de kassa.
Uiteraard is het ook mogelijk uw entreeticket aan de kassa te kopen!